Schoonmaak in kantoren

Ieder bedrijf heeft zijn eigen schoonmaakwensen. Als sectorspecialist weten we dat de schoonmaakbehoefte van onze klanten lang niet altijd het zelfde is. Trends en ontwikkelingen zorgen voor andere inzichten en nieuwe samenwerkingsvormen. De toenemende vraag om flexibiliteit vanuit coronatijd, duurzaamheid, gastbeleving en hybride werken zijn bijvoorbeeld actuele onderwerpen. Daarom begint schoonmaken bij Gom Offices altijd met het inventariseren van jouw behoeften. Zo krijg je de schoonmaak die past bij jouw omgeving en processen.

Onze ervaring leert dat het helpt om eerst voor jezelf te bepalen wat je behoeften op hoofdlijn zijn. Om jouw specifieke verwachtingen waar te maken heb je de keuze uit drie opties waarvan er altijd één bij je past. 

Schoonmaakmedewerker van Directschoon bij schoonmaakkar met flacon en doekje in haar hand

Perfect schoon zonder ‘overbodige’ extra’s

Je vaste schoonmaker(s) die op de afgesproken dagen langs komt: dat is Gom Direct. Niets meer, niets minder. Als opdrachtgever spreek je samen door wat er gedaan moet worden. Die schoonmaker is ook het vertrouwde aanspreekpunt bij vragen en opmerkingen.
 

Gom Direct op een rijtje

  • Vaste schoonmaker of vast team
  • Schoonmaak en hygiëne conform de kwaliteitseisen van Gom
  • Medewerkers zijn goed opgeleid en ervaren
  • Schoonmaker is je vertrouwde contactpersoon
  • Professionele materialen en middelen, verantwoord voor het milieu
  • De zekerheid van een correcte behandeling van medewerkers
  • En je kunt het - als je wilt - zelfs online zelf regelen
Foto van dame met bril die schoonmaakt in een bedrijfsrestaurant terwijl ze naar de camera kijkt

Als je nét iets meer maatwerk zoekt

Naast goede schoonmaak vindt je het prettig om periodiek met de rayonleider te overleggen. En stel je kwaliteitsmetingen op prijs. De schoonmakers hebben een leidinggevende die de begeleiding en de controles verzorgt. 

 

Alle extra voordelen op een rij:

  • Aansturing door objectleiding en/of rayonleider
  • Rayonleider is je aanspreekpunt, 24/7 bereikbaarheid gegarandeerd
  • Periodiek een check op technische en belevingskwaliteit door rayonleider
  • Kwaliteitsborgingssysteem en managementinformatie
  • Evaluatiegesprekken en pro- actieve verbetervoorstellen
  • Serviceteams inzetbaar voor glasbewassing, vloeronderhoud en levering sanitaire voorzieningen.
een medewerker van Magnifique, gekleed in een polo, loopt achter een werkwagen

De ultieme schoonmaakbeleving

Je wilt écht maatwerk. We gaan graag - en ver - mee in je eigen visie op een duurzame bedrijfsvoering. En voegen daar nog zaken aan toe waar je zelf wellicht nog niet eens aan denkt. Dat maakt deze vorm van schoonmaak tot de ultieme dienstverlening.

Alle extra’s op een rij:

  • Aanvullende hospitalitytrainingen voor medewerkers op basis van je wensen
  • Mogelijkheden voor servicehost of dagman of inzet van een vaste handyman
  • Maximale inzet op beleving
  • Ontwikkeling programma ‘duurzame schoonmaak’ op maat
  • Flexibele contractvorm met multifunctionele medewerkers bespreekbaar
  • Ruime mogelijkheden voor implementatie social return on investment
2 medewerkers van Gom in een blauwe werkpolo kijken lachend in de camera

Hulp nodig bij je keuze?

Heb je nog geen idee wie van de drie bij jou ideaal is? Of twijfel je nog? Dan helpen we je graag, neem gerust contact op.

Neem contact op

Meer tevredenheid. Meer productiviteit.

Vraag het medewerkers van een willekeurig bedrijf: als een werkplek schoon is, waarderen ze het. Goed onderhouden en schoongemaakte gebouwen zijn een boost voor de tevredenheid van medewerkers. In een hygiënische omgeving en op een frisse werkplek hebben mensen het meer naar hun zin. En een medewerker die tevreden is, is ook productiever. Meer betrokken bij de zaak. Gemotiveerd om zijn of haar werk te doen.

Niet voor niets dat wij, als werkgever, ook graag goed voor onze schoonmaakmedewerkers zorgen. We leiden al onze medewerkers specifiek op en ondersteunen waar nodig om gezond, fit en met plezier aan het werk te blijven. Die aandacht voor de mens maakt het werk leuker, geeft meer vertrouwen, betrokkenheid en motivatie. Wij maken schoon met een glimlach! 

Nieuws, blogs en cases

een collage van 4 foto's met de finalisten van de golden service awards 2022
Kantooromgevingen Specialistische Reiniging Schoonmaak
Nieuws

Wie zijn onze finalisten bij de Golden Service Awards 2022?

Dit jaar staan maar liefst 4 schoonmaaktoppers van Gom in de finale van de Golden Service Awards 2022, de leidinggevenden vertellen waarom.

Een muur met 3 witte kruizen met tekeningen boven de woorden 'Breda brengt het samen'
Hospitality Kantooromgevingen Onderwijs Specialistische Reiniging Zorg Schoonmaak
Nieuws

De menskant van duurzaam ondernemen

‘Wij werken met buddysystemen, waarbij iedere nieuwe medewerker aan een andere medewerker wordt gekoppeld. Zo zorgen wij ervoor dat iemand zich welkom voelt en in een vertrouwde werkomgeving komt.’

Een groep schoonmaakmedewerkers en managementteamleden staan met de ondertekende veiligheidsbelofte in hun handen
Hospitality Kantooromgevingen Onderwijs Specialistische Reiniging Zorg Schoonmaak
Nieuws

Gom gaat werken met de Veiligheidsbelofte

Om kennis over een veilige werkomgeving nog duidelijker over te brengen, gaat Gom vanaf oktober 2022 werken met de Veiligheidsbelofte.