Interim Management: de missende schakel in jouw bedrijf

Jouw facilitaire organisatie loopt in ideale omstandigheden op rolletjes. Maar onverwacht valt er een schakel weg. Op zo’n moment heb je geen tijd om de nodige vervanging te vinden. Of je legt net een strategische doelstelling vast en om die te bereiken kan je een extra medewerker wel gebruiken. 

Hoe dan ook heb je professionele en efficiënte mankracht nodig, en liefst zo snel mogelijk. Wij matchen in een mum van tijd een interim manager aan jouw facilitaire behoefte. Mis je een facilitair manager, een adviseur of een verhuiscoördinator? Facilicom Solutions selecteert voor jou zorgvuldig een interim manager. 
 

Binnen Facilicom Solutions hebben wij alle expertise in huis om facilitaire diensten, medewerkers en contractbeheer aan te sturen. Bij ons vind je professionals voor:

  • De inrichting, herinrichting of optimalisatie van je facilitaire organisatie,
  • De organisatie van verhuizingen of verbouwingen,
  • De implementatie van een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) of contractmanagementmodule.

   Meer weten over interim management?                 Neem contact met ons op 

Selecteren op basis van vertrouwen 

Wij rekenen op zowel vaste medewerkers als een grote groep zzp’ers die wij flexibel inzetten. Ze zijn allemaal door de wol geverfd, en hun vaardigheden en professionaliteit worden onderbouwd door hun sterke referenties. Eenmaal onboard, boeien en binden we onze professionals door kennisuitwisseling, verbinding en inspiratie.

Jouw uitdaging leggen we naast onze database van interim managers. Met klikgesprekken en ons eigen kennis- en affiniteitenmatrix kiezen wij voor jou de ideale match. We prikken samen een startdatum en de interim manager kan meteen aan de slag!
 

Grenzen en cijfers

Wij kennen enkel nationale grenzen. Wij nemen jouw uitdagingen onder handen van Eindhoven tot Groningen en van Haarlem tot Holten.

Heb je een korte opdracht of schreef je een visie op lange termijn uit? Alles is bespreekbaar, vanaf enkele uren per week tot een fulltime bezetting. We hebben bijna een decennium aan ervaring. Daardoor schatten we jouw uitdaging correct in.

Ons netwerk telt ruim zestig interim managers, waarmee we al meer dan vijfhonderd opdrachten tot een goed einde brachten. Het grootste gedeelte van deze opdrachten verloopt zo succesvol dat onze klanten regelmatig vragende partij zijn voor een verlenging. 

Wij bieden je de oplossing 

Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Zorgen we samen voor een succesvol project in je organisatie?
De experts van Facilicom Solutions zijn altijd beschikbaar en bereikbaar.

Nieuws, blogs en cases

parktijkleerstraat Radarvertige
Facility Management Facility Management
Referentie

Facilicom Solutions zet facilitaire organisatie voor unieke praktijkleerstraat op poten

Facilicom Solutions zet facilitaire organisatie op voor unieke praktijkleerstraat waar RadarVertige onder andere boa’s traint in een echte werkomgeving.

...
Facilicom Solutions heeft samen met Breijer bedrijfsrestaurant BMW Group Nederland vernieuwd.
Facility Management Facility Management
Nieuws

Mooi staaltje van samenwerking bij BMW

Facilicom Solutions is al bijna drie jaar verantwoordelijk voor de facilitaire dienstverlening van BMW Group Nederland en BMW Financial Services. Maar we doen meer!

Gebouw waarin oekraiense vluchtelingen worden opgevangen
Facility Management Facility Management
Referentie

Opvang Oekraïense vluchtelingen

Ilona Holtland en Jordi Loogman zijn beiden projectmanagers. Ze zijn actief voor de afdeling Interimmanagement- en Advies van Facilicom Solutions. Als interim managers zetten ze zich in voor een bijzondere opdracht: de opvang van mensen uit Oekraïne die vanwege de oorlog hun land zijn ontvlucht.

...