Interim Management: de missende schakel in jouw bedrijf

Jouw facilitaire organisatie loopt in ideale omstandigheden op rolletjes. Maar onverwacht valt er een schakel weg. Op zo’n moment heb je geen tijd om de nodige vervanging te vinden. Of je legt net een strategische doelstelling vast en om die te bereiken kan je een extra medewerker wel gebruiken. 

Hoe dan ook heb je professionele en efficiënte mankracht nodig, en liefst zo snel mogelijk. Wij matchen in een mum van tijd een interim manager aan jouw facilitaire behoefte. Mis je een facilitair manager, een adviseur of een verhuiscoördinator? Facilicom Solutions selecteert voor jou zorgvuldig een interim manager. 
 

Binnen Facilicom Solutions hebben wij alle expertise in huis om facilitaire diensten, medewerkers en contractbeheer aan te sturen. Bij ons vind je professionals voor:

  • De inrichting, herinrichting of optimalisatie van je facilitaire organisatie,
  • De organisatie van verhuizingen of verbouwingen,
  • De implementatie van een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) of contractmanagementmodule.

   Meer weten over interim management?                 Neem contact met ons op 

Selecteren op basis van vertrouwen 

Wij rekenen op zowel vaste medewerkers als een grote groep zzp’ers die wij flexibel inzetten. Ze zijn allemaal door de wol geverfd, en hun vaardigheden en professionaliteit worden onderbouwd door hun sterke referenties. Eenmaal onboard, boeien en binden we onze professionals door kennisuitwisseling, verbinding en inspiratie.

Jouw uitdaging leggen we naast onze database van interim managers. Met klikgesprekken en ons eigen kennis- en affiniteitenmatrix kiezen wij voor jou de ideale match. We prikken samen een startdatum en de interim manager kan meteen aan de slag!
 

Grenzen en cijfers

Wij kennen enkel nationale grenzen. Wij nemen jouw uitdagingen onder handen van Eindhoven tot Groningen en van Haarlem tot Holten.

Heb je een korte opdracht of schreef je een visie op lange termijn uit? Alles is bespreekbaar, vanaf enkele uren per week tot een fulltime bezetting. We hebben bijna een decennium aan ervaring. Daardoor schatten we jouw uitdaging correct in.

Ons netwerk telt ruim zestig interim managers, waarmee we al meer dan vijfhonderd opdrachten tot een goed einde brachten. Het grootste gedeelte van deze opdrachten verloopt zo succesvol dat onze klanten regelmatig vragende partij zijn voor een verlenging. 

Wij bieden je de oplossing 

Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Zorgen we samen voor een succesvol project in je organisatie?
De experts van Facilicom Solutions zijn altijd beschikbaar en bereikbaar.

Nieuws, blogs en cases

Facility management - Interim facilitair manager
Facility Management Facility Management
Referentie

Facilitaire stand-in ontpopt zich tot succesvolle verhuismanager

Met de aanstaande pensionering van de facility manager heeft Xerox behoefte aan vervanging. Tijdelijke vervanging, want het bedrijf gaat verhuizen en zal...

World Workplace Europe - The Hybrid Experience
Integrated Facility Management Facility Management
Artikel

Waar gaat het naartoe met het facilitair management van de toekomst?

Tijdens World Workplace Europe ‘22 laat ABN Amro zien waarom zij in 2021 rigoureus voor een andere facilitaire strategie heeft gekozen. Een strategie waarin de derde bank van Nederland van operational excellence naar partner excellence wil gaan: hierin staan staan sociale impact, duurzaamheid en employee experience centraal. 

Essent gebouw IFM
Integrated Facility Management Facility Management
Blog

Beluister onze podcast over IFM bij Essent

Afgelopen zomer koos energieleverancier Essent opnieuw voor Facilicom Solutions als partner. Dit keer in de vorm van een integrale uitbesteding (IFM). In onze reeks met Essent nemen we je mee van theorie naar praktijk en bieden we je inzicht in de fundamenten van een succesvol IFM-partnership.