New Fork en Food&i slaan de handen ineen.

"Start spreading the news, I’m leaving today.

I want to be a part of it, New Fork, New Fork."

Frank Sinatra wist het niet, maar zong er toen al over. En vandaag schreeuwen wij het van de daken: welkom Yorick en Roland van New Fork!
New Fork logo

Food&impact

 

New Fork en Food&i bundelen de krachten om samen de grenzen van de F&B markt te verleggen.

In 2021 maken we een vliegende start met maar één doel voor ogen: 24/7 impact creëren in elke stap van onze food chain, voor iedereen.

"De tijd is rijp voor vernieuwing. Je zag al de omslag naar het meer ambachtelijke. Daar komt nu flexibiliteit bij door corona. Bedrijven hebben veel minder zicht

Yorick van Baarsel en Roland Mathyi

Food&inspiration

Grenzen verleggen. Dat doet New Fork al sinds 2011 met 100% natuurlijke producten en zero plastics. Reken daar nog eens 100% zin en overtuiging van oprichters Yorick van Baarsel en Roland Mathyi bij en je hebt het perfecte recept. Iets wat ze bij o.a. Coolblue, Deutsche Bank en de Erasmus Universiteit wel kunnen smaken.

Food&interplay

De juiste overtuigingen, bakkenvol zin én gooi daar torenhoge ambities bovenop. Over een match made in heaven gesproken. We mixen de bestaande concepten van New Fork met de aspiraties van Food&i. Een wisselwerking die al onze zintuigen zal prikkelen.

 

Food&innovation

Want een extra stimulans kan wonderen doen. En die is broodnodig. Ook tijdens corona vinden wij het belangrijk dat eten als verbindende kracht kan optreden. En dat kan overal, 24/7. Wees er maar zeker van dat onze impact tot bij jou thuis zal reiken.