Heeft jouw organisatie ook zo’n visitekaartje?

Het vriendelijke gezicht bij de receptie of bij de balie is het visitekaartje voor elke organisatie. Zij of hij is in staat om een onvergetelijke indruk achter te laten - zowel bij binnenkomst als bij vertrek - en bezoekers optimaal te ontzorgen. Om aan die voorwaarden te kunnen voldoen, is maatwerk een vereiste in het wervingsproces. De hospitality host of hostess is representatief, in lijn met het DNA van jouw organisatie. Continue training en opleiding houden medewerkers van Embrace scherp en op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, ook wat corona betreft.

Waarom kozen opdrachtgevers voor Embrace?

‘Embrace kwam zowel op papier als in de kennismakingsgesprekken heel sprankelend naar voren. Dit past bij hetgeen Essent wil uitstralen naar haar bezoekers’, Janine Nissen, senior facility expert Essent.

‘Het team van Embrace is uniek. De uitstraling en begroeting van het team is super, ze zijn één en al service. Het team straalt een enorme vriendelijkheid uit. Hostmanship pur sang. Ze zijn professioneel, hebben ieder hun eigen persoonlijkheid en vullen elkaar daardoor goed aan. Echt een ‘golden’ team. Embrace is een match omdat ze de juiste mensen voor de juiste plek weten te vinden, goed luisteren en meedenken. Zo’n match is belangrijk, door de rol die ze hebben in de organisatie. Ze zijn het visitekaartje, het eerste contact. Voor klanten en leveranciers is zo’n eerste contact heel essentieel. Het is belangrijk dat het team weet wat er van hen wordt verwacht, dat hun kennis toereikend is en in ontwikkeling blijft’, Office manager in de entertainmentindustrie.