Schoonmaak in hospitality-omgevingen

Een theater, een bioscoop, een congrescentrum of een museum moet vooral uitnodigend zijn. De beleving speelt een grote rol bij dagrecreatie. Een die nauw gekoppeld is aan een schoon toilet, een hygiënisch schoon tafeltje in het restaurant of een smetteloze vloer in een foyer. Dagrecreatie vraagt daarom om een ander type schoonmaak: schoonmaak met de focus op beleving. Daarom is er een schoonmaakbedrijf dat begrijpt dat de hospitalitysector extra eisen stelt aan hygiëne en gastvrijheid; met Gom Hospitality haal je een schoonmaakbedrijf in huis met ‘gastvrijheid’ als tweede natuur. Omdat we weten hoe essentieel het voor de beleving van je gasten en bezoekers is dat ze het gevoel hebben welkom te zijn.

Met Gom Hospitality weet je wat je in huis haalt:

  • Een sectorgeoriënteerde aanpak
  • Een samenwerking wat leidt tot aantoonbare meerwaarde in gastbeleving
  • We dragen bij aan verhoging van bezoekersrating en medewerkerstevredenheid
  • We zijn innovatief

Neem contact met ons op   Benieuwd naar welke dienst voor jou het meest geschikt is?

Actief in de volgende sectoren

Foto van een zaal van bioscoop Pathé met op het scherm het logo van Pathé.

Theaters en bioscopen

Als opdrachtgever maak je gebruik van jarenlange ervaring en expertise. We zijn vaste gast bij het AFAS Circustheater en het Beatrix Theater.
Ook Pathé-bioscopen is al jarenlang tevreden opdrachtgever.

Lees meer

Schoonmaakster van Gom is de vloer aan het dweilen in het museum.

Musea & congrescentra

Een museum en een congrescentrum zijn locaties waar details extra in het oog springen van de bezoekers. Gom Hospitality weet exact welke details. Om daarop in te spelen met schoonmaak die aansluit bij de beleving van jouw bezoeker.

Lees meer

Schoonmaker van Gom is het raam aan zemen van het haaienverblijf.

Dagrecreatie

De dynamiek van dagrecreatie is een niet te onderschatten factor in schoonmaak. Vandaag druk, morgen rustig. Gom Hospitality heeft de flexibiliteit om snel mee te bewegen met bezoekersaantallen die zelfs per uur kunnen fluctueren.

Lees meer

100% gericht op hospitality

Organisatorisch zijn we helemaal op jouw sector ingericht. Met een eigen backoffice, met eigen klantmanagers en ook met eigen opleidingen voor medewerkers. We selecteren onze mensen niet alleen op gastgerichtheid, we brengen dat hostmanship ook naar een hoger niveau. Training in hospitality maakt standaard onderdeel uit van onze schoonmaakopleiding. Zodat onze medewerkers er klaar voor zijn om te excelleren in een omgeving waarin kleine details groot effect hebben op die beleving.

Waarom kies je voor sectorspecialist Gom Hospitality?

  • Omdat je een expert zoekt. We komen uitsluitend over de vloer bij opdrachtgevers in de hospitalitysector en weten wat er bij jou speelt.
  • Omdat je flexibiliteit wilt. Bezoekersaantallen fluctueren vaak per dag. Ook de maatregelen en effecten van corona vragen van de schoonmaak om snel mee te bewegen met actuele ontwikkelingen.
  • Omdat het efficiënter moet. Klantspecifieke schoonmaakprogramma’s houden de balans tussen kosten en hygiëne in evenwicht.
  • Omdat je innovatie zoekt. Vernieuwingen met toegevoegde waarde vinden snel hun weg naar de werkvloer.
  • Omdat je een proactieve aanpak verwacht. Medewerkers zijn erin getraind om continu te kijken hoe het nog beter kan en te denken als lid van je team.

Op zoek naar een stapje extra?

Logo van Flex

Een flexibele inzet met FLEX

In een hospitality-omgeving is de bezetting niet altijd voorspelbaar. Krijg je onverwachts meer gasten en bezoekers dan vooraf was ingeschat? Met FLEX van Gom geven we invulling aan je veranderende behoefte.

een medewerker van Magnifique, gekleed in overhemd en giletje, wijst je de weg

Ook als het Magnifique moet zijn

Stel je de allerhoogste eisen aan de schoonmaakdienstverlening? Anders gezegd, vraag je een beleving en een schoonmaak op vijfsterrenniveau? Ook dan staat Gom Hospitality voor je klaar, met Magnifique.

2 medewerkers van Gom in een blauwe werkpolo kijken lachend in de camera

Meer weten?

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen met schoonmaak in de hospitality-sector? Vul het contactformulier in, dan bellen wij je terug.

Neem contact op

Nieuws, blogs en cases

De voorkant van het pand van MartiniPlaza
Hospitality Kantooromgevingen Schoonmaak
Referentie

Zelfs de schoonmaak is een feestje bij MartiniPlaza

Met veel flexibiliteit en een groot aanpassingsvermogen verzorgt een vast team van Gom het schoonmaakwerk bij MartiniPlaza.

 

...
Vier mannen kijken lachend in de camera met de skyline van Rotterdam achter zich
Hospitality Schoonmaak
Nieuws

Maritiem Museum Rotterdam kiest voor Gom Hospitality

Met een nieuwe aanbesteding wilde het Maritiem Museum in Rotterdam een professionaliseringsslag maken. Gom kwam daaruit als beste partij naar voren en start hier per 1 september 2022.

een groep rayonleiders met de rug naar je toe, zit te luisteren naar een man
Hospitality Kantooromgevingen Schoonmaak
Nieuws

Hoe werkgeluk bijdraagt aan een betere dienstverlening én een tevreden klant

Werkgeluk staat vanuit de organisatie hoog op de agenda, maar we zijn er samen verantwoordelijk voor. Tijdens een sessie in Diergaarde Blijdorp is de rayonleiding dieper op het onderwerp ingegaan.