Trigion creëert veiligheid in ‘Mall of the Netherlands’

Winkelcentrum Leidsenhage in Leidschendam-Voorburg wordt de komende jaren omgebouwd tot ‘Mall of the Netherlands’, het grootste winkelcentrum van Nederland. Eigenaar Unibail-Rodamco investeert ruim € 500 miljoen in het project en kiest voor een samenwerking met Trigion, als partner voor het creëren van veiligheid. Specialisten van Trigion Brand en Beveiligingstechniek hebben de opdracht verworven om een compleet nieuwe sprinklerinstallatie aan te leggen binnen het winkelcentrum, waardoor bezoekers zich nog veiliger kunnen voelen én daadwerkelijk veiliger zijn. 

Investering in veiligheid

Mall of the Netherlands wordt een uniek, volledig overdekt winkelcentrum waar ‘een dagje uit’ centraal staat. Voor het creëren van veiligheid binnen het winkelcentrum kiest Unibail-Rodamco voor een samenwerking met Trigion. Specialisten van Trigion Brand en Beveiligingstechniek hebben de opdracht verworven om een compleet nieuwe sprinklerinstallatie aan te leggen binnen het winkelcentrum.

Naast een compleet nieuwe ingebouwde sprinklerinstallatie voor het gehele winkelcentrum is Trigion Brand en Beveiligingstechniek ook gevraagd om aangepaste sprinklerinstallaties te leveren die zijn afgestemd met de betreffen de ondernemers die hun winkel gaan vestigen in Mall of the Netherlands.

‘Het spreekt voor zich dat we trots zijn op deze samenwerking’, aldus algemeen directeur Ellen Groenewoudt van Trigion. ‘Wij veranderen van een bedrijf dat beveiliging levert naar een organisatie die veiligheid creëert voor de klant en zijn gasten. Je veilig voelen en veilig zijn, daar gaat het om. Dat we de kans krijgen om dit binnen zo’n prestigieus project als Mall of the Netherlands in de praktijk te brengen is natuurlijk geweldig’.

Meer informatie over de transformatie van Leidsenhage tot ‘Mall of the Netherlands’ is beschikbaar via Leidsenhagevernieuwt.nl