Inzet Hospitality Host ten tijde van corona

Na een intense periode keren we geleidelijk terug naar werkvloer. We zien dat veel van onze opdrachtgevers op zoek zijn naar een verantwoorde en veilige manier om hun medewerkers te laten terugkeren naar de werkvloer.

Op veel locaties is de toestroom van bezoekers minder.. De bezoekers en medewerkers die wél naar een locatie gaan hebben echter wat meer aandacht nodig, omdat het op kantoor even iets anders is dan normaal. We merken dat bezoekers vaak zoekende zijn. Dit vraag om flexibiliteit van onze Hospitality Hosts. Onze hosts blijven, net als altijd, met enthousiasme en hartelijkheid hun werk doen. Uiteraard zijn ze op de hoogte van alle coronamaatregelen die gelden op jouw locatie. Zij helpen, waar mogelijk, om de terugkeer naar de werkvloer zo prettig en veilig mogelijk te laten verlopen voor jouw medewerkers. Hieronder een greep uit de aanvullende taken die de Hospitality Host uitvoert:

  • Bij de lift staan om te reguleren dat bezoekers slechts met een aantal personen (maximaal aantal personen)  gebruik maken van de lift;
  • Bezoekers informeren via welke toegangsdeur zij naar binnen mogen en dat zij via een andere toegangsdeur weer naar buiten kunnen;
  • Bezoekers attenderen op het feit dat zij niet meer via alle poortjes naar binnen kunnen;
  • Bezoekers informeren over de verplichte looproutes en dit bewaken; 
  • Controleren of bezoekers netjes wachten achter de aangegeven strepen op de vloer; 
  • Koffie schenken voor de aanwezige medewerkers; 
  • Bezoekerspassen en vele andere zaken moeten continu worden schoon gemaakt. Dit verzorgt Hospitality Host;
  • Bezoekers attenderen op het dragen van een mondkapje. Ook kan de Hospitality Host toezien op het naleven van deze of andere ‘huisregels’; 
  • Toezien op het maximale aantal aanwezigen in bijvoorbeeld het bedrijfsrestaurant;
  • Mensenstromen bij de liften of in het bedrijfsrestaurant monitoren.

Het is ook mogelijk om tijdelijk een extra Hospitality Hostessen in te zetten, op verschillende plekken in het pand, zodat de veiligheid en het naleven van de coronamaatregelen op de gehele locatie is gewaarborgd. 

Meer weten over hospitality?

Wil je meer weten over hospitality services van Embrace? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met jou op.