Hospitality

Embrace laat je welkom voelen

Je ergens welkom voelen. Begroet worden met een hartelijkheid die niet gespeeld maar naturel is. Het idee hebben dat er naar je is uitgekeken en dat het ontvangstproces speciaal voor jou op maat is ingericht: bezoekinformatie via je smartphone, een eenvoudig digitaal aanmeldproces. Het is de service en comfort die voor Embrace Hospitality Services de gewoonste zaak van de wereld is.

Hoe we iemand ontvangen, laat zien hoe we met relaties omgaan. De ontvangst is cruciaal in die relatie. En heeft daarmee impact op de primaire processen van een bedrijf of organisatie. Juist op die momenten kun je het verschil maken. Verschil maken door te laten zien hoe belangrijk een relatie voor je is.

Dienstverlening

Bij Embrace ben je welkom voor brede ondersteuning op hospitalitygebied. Samen brengen we in kaart wat het belang van hospitality voor je is. Die inventarisatie is de basis voor een advies over de optimale invulling. We kunnen vier beloftes waarmaken voor bezoekers en medewerkers. Welke belofte past het best bij jouw organisatie?

Vrouwelijke Embracemedewerkster heeft een dienblad vast met daarop verschillende taartjes.

Receptie en hostess services

Embrace stationeert al jarenlang hospitalitymedewerkers bij uiteenlopende bedrijven en organisaties. Dat vriendelijke gezicht bij de receptie. Die attente gastvrouw bij de entree. Medewerkers die geen host spelen, maar het zijn. 

Mannelijke receptionist in uniform zit achter de balie en praat met een gastvrouw in uniform aan de andere kant van de balie.

Hospitality Team Services

Met onze Hospitality Team Services kunnen we de complete bezetting van het front of house overnemen: met een perfect op elkaar ingespeeld team aan de balie, de telefoon, in vergaderruimtes en bij de servicedesk, aangevuld met facility hosts.

Vrouwelijke Embracemedewerkster verwelkomd de gasten.

Smart hospitality solutions

Met slimme technische oplossingen werken we aan meer gemak, aan betere faciliteiten en aan een veilige en verantwoorde ontvangst, mét behoud van de ons kenmerkende warme glimlach.

Man en vrouw in zakelijke kleding overleggen met elkaar en wijzen naar een bord.

Concepts en consultancy

Een andere setting voor de entree, meer efficiency, een hospitalityboost of een soepeler ontvangstprocedure. Over elke wens denken we mee.

Neem contact met ons op  Benieuwd welke dienst voor jou geschikt is?

Over Embrace

Embrace staat voor beleving. Een beleving die begint bij een gastvrije entree voor medewerkers, bezoekers en gasten op een locatie. Specialisten in hospitality die we zijn, begrijpen we wat er komt kijken om in elke zakelijke omgeving het verschil te maken.

Lees meer over Embrace  Lees meer over onze werkwijze

Nieuws, blogs en cases

Je ziet de hand van een bezoeker die zich aanmeldt op een tablet met daarop het logo van Embrace. Achter de tablet zie je een Embrace-medewerkster in gesprek met een bezoeker.
Smart Hospitality Solutions Hospitality & Leisure Beveiliging
Nieuws

Webinar Smart Hospitality, a smart idea?

Dinsdag 13 april organiseren wij het webinar Smart Hospitality, a smart idea?

Drie vrouwelijke receptionisten en een gastheer staan geposeerd voor de camera in hun uniformen.
Hospitality & Leisure Hospitality Team Services Beveiliging
Nieuws

Heeft jouw organisatie ook zo’n visitekaartje?

Het vriendelijke gezicht bij de receptie of bij de balie is het visitekaartje voor elke organisatie.

Ticketing systeem Embrace
Hospitality Beveiligingsdiensten Beveiliging
Nieuws

Ticketing systeem voor optimaal entreemanagement

Na vergaande maatregelen als gevolg van de coronacrisis beweegt Nederland zich langzaam naar het ‘nieuwe normaal’ in een anderhalvemetersamenleving

vier medewerkers van Embrace staan naast elkaar en kijken in de camera.

Werken bij Embrace Hospitality Services

Wij zijn Embrace, de experts in hospitality van Facilicom Group. Met passie en enthousiasme willen we vooroplopen in hospitality. Dat doen we met een team waarin iedereen zijn eigen talenten en kwaliteiten inbrengt. Embrace staat voor passie, betrokkenheid, empathie. Dat vragen we niet alleen van onze medewerkers, we bieden het je ook.